TechNews

Συσκευές που θα χάσουν τη σύνδεσή τους με το δίκτυο της Vodafone μέχρι το 2029

today23/06/2026

Συσκευές που θα χάσουν τη σύνδεσή τους με το δίκτυο της Vodafone μέχρι το 2029
share close

Η Vodafone Ελλάδας έχει βάλει μπρος για μια σημαντική αλλαγή στο δίκτυό της, ανακοινώνοντας την προγραμματισμένη κατάργηση του 2G, αρχίζοντας από το 2029. Αυτό σημαίνει ότι πολλές παλιές συσκευές, που βασίζονται σε αυτή την τεχνολογία, δεν θα είναι σε θέση να συνδεθούν στο δίκτυο.

Την ίδια στιγμή, η Vodafone λανσάρει το 5G+, ένα προηγμένο δίκτυο που απαιτεί συσκευές συμβατές με το 5G Standalone. Αυτές περιλαμβάνουν:

– Samsung Galaxy S25
– Samsung Galaxy S25+
– Samsung Galaxy S25 Ultra
– Xiaomi 15
– Xiaomi 15 Ultra
– Xiaomi 15T
– Xiaomi 15T Pro

Η σταδιακή κατάργηση του 2G θα ξεκινήσει στο δεύτερο μισό του 2029, με σκοπό να απελευθερωθεί φάσμα που θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη των δικτύων 4G και 5G, προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες. Οι χρήστες που χρησιμοποιούν παλαιά κινητά, τερματικά πληρωμών και άλλες συσκευές ρυθμισμένες για 2G θα πρέπει να στραφούν σε πιο σύγχρονα μοντέλα για να παραμείνουν συνδεδεμένοι.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην techmaniacs.gr.

Επιμέλεια ροής: Greca 99,4 | Ακούστε μας live εδώ.

Συντάχθηκε από: admin

Rate it

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιλέξτε τον διακόπτη για να ενεργοποιήσετε το κουμπί υποβολής.