Greca 99,4 Live High Quality Player
play_arrow
Greca 99,4 Live Medium Quality
play_arrow
Greca Έντεχνο
play_arrow
Greca Λαϊκό
play_arrow
Greca Ερωτικό
play_arrow
Greca Party
play_arrow
Greca Lounge
play_arrow
Greca Γλέντι
Μια νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον αποκαλύπτει ανησυχητικά στοιχεία σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ και την υγεία μας. Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature Health, εξετάζει 843 επιστημονικές έρευνες και υποδεικνύει ότι δεν υπάρχει ασφαλής ποσότητα αλκοόλ, καθώς η κατανάλωσή του, ακόμη και σε χαμηλά επίπεδα, συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο για 10 διαφορετικούς τύπους καρκίνου.
Ειδικότερα, οι ερευνητές εντόπισαν ότι η υψηλή κατανάλωση αλκοόλ είναι επικίνδυνη για όλες τις 20 παθήσεις που ανέλυσαν, συμπεριλαμβανομένων του διαβήτη τύπου 2 και της νόσου του Alzheimer. Αλλά και οι χαμηλές ποσότητες, λιγότερο από ένα ποτό την ημέρα, σχετίζονται με κίνδυνο καρκίνου στον φάρυγγα, στο παχύ έντερο, στον οισοφάγο, στον μαστό, στο ήπαρ, στο πάγκρεας και στον προστάτη.
Η επικεφαλής της έρευνας, Emmanuela Gakidou, προειδοποιεί ότι τα ευρήματα δεν πρέπει να ερμηνεύονται ως «άδεια» για κατανάλωση αλκοόλ, αντιθέτως ενισχύουν την ανάγκη επανεξέτασης της επίδρασης του αλκοόλ στην υγεία μας. Με 60 χρόνια δεδομένων, η μελέτη καταρρίπτει τη συχνά διαδεδομένη αντίληψη ότι οι μέτριες ποσότητες αλκοόλ δεν βλάπτουν, υποδεικνύοντας ότι ακόμη και μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορεί να είναι επικίνδυνες.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην techmaniacs.gr.
Επιμέλεια ροής: Greca 99,4 | Ακούστε μας live εδώ.
Συντάχθηκε από: admin
Copyright 2022 Greca 99,4
Σχόλια σε άρθρα (0)