News

«Η παρακολούθηση από ρωσικούς δορυφόρους ξεκίνησε το 2019»

today27/06/2026

«Η παρακολούθηση από ρωσικούς δορυφόρους ξεκίνησε το 2019»
share close

Ο γενικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας, δρ Ζόζεφ Αζμπαχερ, παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη στην «Καθημερινή», στην οποία αναλύει την στρατηγική απάντηση στην Starlink και τονίζει τη σημασία της παρουσίας της Ελλάδας στον τομέα της διαστημικής τεχνολογίας. Η συζήτηση καλύπτει το κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν οι δορυφόροι στην καθημερινότητά μας και πώς η χώρα μας καταφέρνει να κάνει άλματα στον διαστημικό τομέα. Η τεχνολογία πίσω από τους δορυφόρους είναι περισσότερο από ποτέ απαραίτητη για την επικοινωνία, την παρακολούθηση του περιβάλλοντος και πολλές άλλες πτυχές της ζωής μας. Η συνέντευξη προσφέρει επίσης μια ελπιδοφόρα προοπτική για το μέλλον της Ελλάδας στο Διάστημα. Διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ στην kathimerini.gr.

Επιμέλεια ροής: Greca 99,4 | Ακούστε μας live εδώ.

Συντάχθηκε από: admin

Rate it

Σχόλια σε άρθρα (0)

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιλέξτε τον διακόπτη για να ενεργοποιήσετε το κουμπί υποβολής.