Το ξενέρωμα με την Αμερική
Κατάληψη! Προχωρώντας σ’ έναν κεντρικό δρόμο του Βερολίνου το μάτι μου πέφτει πάνω σε μια αφίσα που καλεί σε διαδήλωση και διαμαρτυρία στα γραφεία της Τέσλα. Να καταλάβουμε τις εταιρείες, όπως αυτές έχουν εποικίσει τη σκέψη μας. Μπορεί να σας φαίνεται τραβηγμένο. Να σας θυμίσω, όμως, την υποτίμηση που επέδειξε στη χώρα ο «πλουσιότερος άνθρωπος […]