Ο Πάνος Σακελλαρόπουλος αναδεικνύει την τουριστική ανάπτυξη στην OTA EXPO 2026
Στην κορυφή της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης βρίσκονται οι προσπάθειες της Δυτικής Ελλάδας, με τον Αντιπεριφερειάρχη Τουριστικής Ανάπτυξης, Παναγιώτη Σακελλαρόπουλο, να συμμετέχει στην OTA EXPO 2026, όπου συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα σχετικά με την πολιτιστική και τουριστική ταυτότητα των Δήμων. Η εκδήλωση, που διεξήχθη στο Ωδείο Αθηνών, έφερε στο προσκήνιο τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των τοπικών αυτοδιοικήσεων και της Περιφέρειας για τη διαμόρφωση ενός δυναμικού και ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού. Ο […]