«Ο Άταμαν υπόσχεται δικαιοσύνη στο 5ο παιχνίδι: Η Ομοσπονδία και οι διαιτητές θα σταθούν στο ύψος τους»
Μετά την εντυπωσιακή νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού στο Game 4, ο Έργκιν Άταμαν δήλωσε με αυτοπεποίθηση ότι το επόμενο παιχνίδι στο ΣΕΦ θα είναι απόλυτα δίκαιο. Η ατμόσφαιρα είναι ηλεκτρισμένη και όλοι περιμένουν με αγωνία την αναμέτρηση που θα κρίνει την κατεύθυνση της σειράς! Διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ στην gazzeta.gr. Επιμέλεια ροής: Greca 99,4 | Ακούστε μας live εδώ.