Δημόσιο χρέος: Στο φως 3,6 δισ. ευρώ οφειλών προς προμηθευτές
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, τα νοσοκομεία κατατάσσονται στην κορυφή των κακοπληρωτών, με συνολικές οφειλές που αγγίζουν το εντυπωσιακό ποσό των 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ. Αυτή η κατάσταση εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τη χρηματοδότηση και τη βιωσιμότητα του δημόσιου συστήματος υγειονομικής περίθαλψης, προκαλώντας έντονη ανησυχία για τις επιπτώσεις στους ασθενείς και το προσωπικό. Η διαχείριση των οφειλών αυτών αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα συζητήσεων μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων, καθώς η ανάγκη […]